Menu

Een winters Tentmoment

Lees meer

Een Tentmoment om te koesteren

Lees meer

Standby voor elk dringend Tentmoment

Lees meer

Tijd voor een professioneel Tentmoment

Lees meer

Een Tentmoment voor elk event

Lees meer

Een zakelijk Tentmoment voor ondernemers

Lees meer

Tijd voor een onvergetelijk Tentmoment

Lees meer
Scroll

Reeds 3 generaties lang verhuren wij tenten. Tentmoment staat voor een vlotte organisatie en opbouw van sfeervolle tenten en opslagtenten.

Over Tentmoment

Tentmoment is reeds jaren actief in de verhuur van klassieke tenten en feesttenten, maar ook voor het huren van opslagtenten kan u beroep doen op hen. Zowel particulieren als bedrijven, evenementenbureaus, cateringbedrijven,… doen beroep op onze verhuurdiensten. Ons team van 18 vaste krachten zorgt voor de perfecte plaatsing en fijne afwerking van elke tent.

Huur de ideale tent voor uw event

Tentmoment verhuurt voor elk evenement de ideale tent. We zijn gespecialiseerd in het verhuren van professionele tenten vanaf 100 personen. Wij bieden een ruim gamma kwalitatieve en goed onderhouden tenten in alle groottes en verschillende afwerkingen. Organiseert u een beurs, een personeelsfeest, bruiloft, festival, modeshow of ander event, dan bouwen wij voor u elke tentstructuur naar wens.

Een tent huren? Vraag uw offerte

Een feestelijk moment?

Plant u een bedrijfsfeest, huwelijksfeest, festival, concert of ander evenement? Tentmoment is sterk in het verhuren en plaatsen van alle soorten tenten, aangekleed van top tot teen indien u dat wenst. We leveren graag de service waar u nood aan heeft en zorgen ervoor dat u uw moment kunt beleven zonder zorgen.

Kies uw tentmoment

Tijdelijke opslag of extra ruimte?

Naast het feestelijk gebeuren verhuren wij ook opslagtenten aan professionelen die nood hebben aan een tijdelijke extra ruimte om te werken, te stockeren, te beschermen, enz. Wij plaatsen degelijke opslagtenten volledig op maat over heel België, maar ook Nederland en Noord-Frankrijk, dit zowel op korte als lange termijn.

Bekijk onze opslagtenten

Meer dan 35 jaar ervaring

Met een vast en eigen team beschikken we over meer dan 35 jaar ervaring in het verhuur van feesttenten en stockagetenten. U kan met een gerust hart uw project aan ons toevertrouwen, ook als het gaat over de aankleding en complete afwerking.

Kwaliteit en service

Bij onze tentenverhuur staan service en kwaliteit centraal. We plaatsen enkel propere tenten en leveren een top service vóór, tijdens en na het plaatsen van uw tent. Een ervaren en betrouwbaar team staat paraat! Alle tenten worden op professionele manier gewassen en gedroogd.

Totaaloplossing

Naast het verhuur van tenten bieden wij ook alle toebehoren en accessoires die nodig zijn voor de volledige aankleding en afwerking van een tent. Wij werken reeds jaren samen met enkele vertrouwenspartners waardoor wij elke klant een compleet verhaal kunnen bieden.

Flexibiliteit

Door een grote flexibiliteit in onze structuren en materialen kunnen wij garanderen dat de juiste tent elk Tentmoment zal ondersteunen. Een feesttent voor een huwelijk, personeelsevenement, optreden, fuif, … vanaf 100 personen, wij bouwen de tent voor u.

Logistiek

Bij het verhuren van een tent komt heel wat logistiek kijken. Wij hechten veel belang aan efficiëntie bij het organiseren, plannen en uitvoeren. De juiste materialen op tijd en op de juiste plaats brengen is een essentiële stap om alles vlot te laten verlopen.

Veiligheid

Bij Tentmoment primeert veiligheid, zowel tijdens de plaatsing van uw huurtent als tijdens het event. Wij beschikken over het nodige materiaal om aan alle veiligheidsnormen te voldoen. Wij zijn steeds grondig voorbereid, ook tijdens extreme weersomstandigheden.

Vraag in 3 stappen uw offerte aan.

Om een zo nauwkeurig mogelijke raming te geven van de kostprijs vragen we u om bij benadering en geheel vrijblijvend de stappen te doorlopen. U mag ons uiteraard ook altijd telefonisch contacteren.

Vraag een offerte aan

Wat vertellen onze tevreden klanten

Lees meer

Fiona K - Head of Events Unit

Bedrijfsevent Brussel

Dear Kristien, Thank you for helping facilitate the EPP Group Youth Week 2023, the flagship event of the EPP Group. The event was extremely successful - and we had very positive feedback from our youth participants as well as from our Group leadership. You have contributed to the success of the event by being committed and extremely adaptive to our demands. Thank you so much for helping us to make this event happen at such a professional level. We look forward to working with you again on future projects.

Werner S. - SCD

Bedrijfstent Oudenaarde

Goedemiddag Brecht, Bedankt voor de snelle opvolging en (zoals steeds) prima uitvoering van de opdracht!

Stefaan

Sint-Jozef Brugge

Beste Kristien, de opbouw van de tent is deze morgen perfect verlopen. Gestroomlijnd, efficiënt! Om 8.30 uur stond alles recht en speelplaats leeg. Felicitaties aan het team hiervoor. Een geoliede organisatie. Mvg, Stefaan.